Adventsgrejer!

Idag har man då fixat iordning adventsljus och stjärnor och allt annat stök och bök.
Satte inte ens igång datorn, eftersom då sitter man vid den istället.
Så nu först kan man skriva lite grann.

Jätte trevligt julbord var det igår, god mat och trevliga människor.
Restaurangen är så himla tjusig så det gör klart mycket bara det.
Provade även lite grekiskt, men det smakade så där, passade ju inte ihop med julmaten i sig.
Skulle vilja ha lite av deras dekorationer här hemma....

Rätt grinig är jag just nu när jag sitter här så jag kommer knappt på nått bra och skriva, grinig för att jag inte kom ut på min egen blogg....
Hur jag än knappade RÄTT så stod det FEL.
Jag svor och inte hjälpte det precis, men maken kom på vad jag råkat göra för knas, typiskt mig och göra fel när jag faktiskt gjorde rätt hmm. Men jag tror mig veta att jag faktiskt brukar göra som jag gjorde, men ICKE!

Jag fick en bra fredagskväll och hoppas ni oxå fick det.
Snart vankas det god mat som maken just nu fixar iordning, luktar jätte gott!

Förresten så hittade jag en svart tunika att ha på mig igår, så jag slapp chocka alla med att komma i svarta strumpbyxor och BH.

Nu ska jag återgå till mitt stök och bök.

                                                                                          Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Ana

Kul att kvällen blev lyckad,jag sitter och väntar på att klockan ska gå så jag kan bege mig in till staden för att se Jonas Gardell.Jag hoppas på många skratt,för vädret i dag har varit bedrövligt så man kan behöva muntras upp en stund...Ha en skön kväll Ana

2007-12-01 @ 17:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0