Budgivning!!!!!

Nu kom nästa tavla med Magnus....bara att det denna gången blev budgivning!!!!!
Suck, säger jag! Tänker kolla vad buden ligger på, men kan ju här förstå att det kommer handla om HÖGA summor, vilket jag absolut inte har råd med.
Synd!
Spännande att få se vad den TAVLAN kommer hamna på, kan ju gissa???

Finns säkerligen en del folk där ute som har råd att buda, så typ 10 tusen, är min gissning!
Lämna din gissning på min blogg, kul bara att se vad andra tror.






Fin eller hur?!  Skulle hemskt gärna vilja ha den!                             KRAM MIE

Kommentarer
Postat av: Gnetan

Jo du den kan säkert få en faslig fart upp i en budgivning!
Vet inte ändå.Svårt, 3.500, lågt kanske?
"Gnetan"

2007-12-11 @ 12:51:11
Postat av: Ana

Inget för oss vanligt dödliga med en sådan budgivning,men det är ju bra att pengarna går till något bra ändamål.Gissar på 8000kronor.Förra veckan på Magnus konsert pratade han om att lotta ut tavlan där han är ute och går med stavarna,vi får väl se om den kommer till utlottning den med.Ana

2007-12-11 @ 14:30:34
Postat av: Sandra

Ja du den hamnar säkert upp emot 10 000 kr som du skriver.

2007-12-12 @ 07:10:04
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0