Doso mojängen...transformatorn alltså!

Den där retfulla dosan som jag inte hittade till granbelysningen då vi skulle klä den...som jag kallar doso mojängen...DEN DÖK UPP!!!!!!

MEN tro inte det var förren vi köpt ny...ånej! Maken köpte inte bara en ny, han inskaffade TRE stycken!!!!

Så nu har vi 4 belysningar, 3 st. i granen och en på öppna spisen!!
Iallafall tror jag inte vi har bort ALLA 4 till nästa jul=).

Nu tänkte vi inte göra mer för idag, annat än glo på tv, dricka glögg....dagens smak av glögg är Pomerans!

                                      

                                                                               Tjingeling Mie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var ju typiskt att ni skulle hitta den nu=S

Jag var hos Annelie och Robban igår. Annelie hade gjort en jäklans massa saker. Sill med smak av Apelsin/nejlikor och sill med smak av Senap/pepparrot. Och snaps med smak av Apelsin/nejlikor och Kanel någonting ,det var typ julkryddor. Fan vad hon var duktig och gjorde massa saker. Det ska hon ge bort i julklapp imorrn. Hon hade hält det i jättefina flaskor och satt band runt och en kanelstång. Skit gullig julklapp=)

2007-12-23 @ 10:26:20
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0