Fjärde advent...och mycket att göra!

Idag är det då fjärde advent, tänk vad fort det gått ändå...
Maken har åkt och lämnat julklappar till sina föräldrar, eftersom vi glömde paketen hemma igår=0. Öh undrar vart vi hade hjärnorna då=/?
Sillen fixade jag idag då vi ändå inte ska äta den förren på onsdag när vi är hemma igen

Ska bli skönt att för en gång skull åka bort över julen, har inte haft ork till att städa så som jag brukar...energin är borta...i vilket fall som helst(rent eller skitigt) blir det ju jul ändå=).

Ska packa in det som går i bilen redan idag, vi kommer  ha packning kan jag lova....täcken, kuddar, väskor med ombytes kläder, julklappar och mat!!!=). Ja och KATTEN inte att glömma och kattlåda och mat till henne och resebur och........ni ser hur vår bil är överfull va(hihi).

Dottern R och jag har skrivit kom i håg lista...jamenar HUR kul skulle det bli om vi åker och det blir som i filmen:
Ensam hemma=0, skulle dock inte förvåna mig!!!!
Tänk om vi kommer på att vi glömde någon då vi entrar Stockholm!!!! Hjälp, den vill jag inte uppleva!

Jag kommer inte använda datorn under julafton...det ska man väl ändå inte göra!? Men däremot tror jag Magnus säkerligen gör det, fy på sig, tycker han kan ta EN dag ledigt från bloggen.....som vi andra förmodligen gör!
Men men....

Ha en trevlig advent i julstöket!
Och S: TA DET LUGNT NU.....VILA...TA ETT BAD....så ses vi imorgon.
Själv ska jag ta ett bad och koppla av lite grann....om det går bland två vilda barn som är fullkomligt hopplösa idag!

                                       Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Ana

Härligt att du
får resa bort över julen,är man hemma finns det alltid något att fixa med.Du ska ha en riktigt skön jul vi hörs efter julafton(hoppas du klarar dig utan Uggla)Inte klokt vad han har gjort med oss.Vi är ju helt Ugglaberoende.God jul önskar Ana

2007-12-23 @ 14:15:46
Postat av: Sandra

Usch den här dagen har varit stressig faktiskt, men nu ska jag och mannen min slappa i soffan och kolla på Andra Avenyn=) Jag kommer skriva en liten blogg imorrn, typ önska folket God Jul bara=)

2007-12-23 @ 21:05:30
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0