Gåtan med arbete.....

Kommer inte in på min hotmail, glömt lösen(trodde aldrig jag skulle göra det), men det var en som frågade om jag kunde hjälpa till med arbete????????
Visst skulle jag det, om jag själv hade ett(hihi), skulle vilja maila personen så hon fick vetskap om att jag hemskt gärna skulle vilja hjälpa till med arbete(trots allt är det inte bara jag som vill ha ett arbete), ibland känns det som man är ensamast i hela världen om att inte ha ett jobb!
Men jag sitter fast i ett spindel nät....
Arbetade förr heltid, blev sjuk och var sen arbetslös.....sen blev jag sjukskriven....sen dök ett städjobb upp på dagis här och jag testade och blev sjukskriven 75%......gick upp i tid 3 veckor för att bli totalt däckad.....så idag arbetar jag 25% är arbetslös 50% och sjukskriven 25%, och har lärt mig en sak....är man sjuk, ska man vara så pass frisk att man orkar slåss mot: FÖRSÄKRINGSKASSAN och dess gelikar! Fy f-n.
Så nästa år ska jag börja jobba har dom sagt, jag VILL men faktum är att jag då fortfarande är sjuk! Och dom hjälper mig inte att hitta ett jobb, där får man klara sig alldeles ale´n

Tar storyn en annan dag, den gör mig spy färdig(hua)

                                                                                Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Majda

gissa kändisen i min blogg

2007-12-03 @ 15:38:23
URL: http://majdas.blogg.se/
Postat av: Ana

Nej du! försäkringskassan blir man aldrig klok på.Ana

2007-12-03 @ 18:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0