Hej alla glada=)!!!

Sitter nu och glor, vill göra något...men vad???? Är rätt öde här ute på landet!!! Vi var över till farfar och fikade för att få något att göra...men nu då!!!! D har åkt till n-je och shoppat med kompisar, så han har hittat på något iallafall, sonen S vill åka till sydpolen i Södertälje....JAG vill inte det!! Är inte mycket för att bacilla ner mig tillsammans med främlingar..och dessutom i badhus! Nej tack!
L hon ska snart till Thailand..till värmen!! kan jag få åke med kanske!!! Vill oxå ha varmt och skönt ju!!
Snart kommer iallafall S o B o R och Kira!!!!! B skulle tydligen sluta tidigare, så då dyker dom upp lite tidigare än väntat!
Vädret är grått och grått och grått....men hellre grått än vitt och kallt=), vintern kan någon annan ta...gillar den iallafall inte.
Har ni tänkt på att det vänder nu...aaah ljusare tider väntas=). Underbart jippi! Det ser jag fram emot!
Gillar absolut inte att mr Uggla lämnar vårat land snart!! tänk bara nu OM han inte skulle komma tillbaka!!! Nej det går ju bara inte....så Magnus se till att komma tillbaks, hel och välhållen...Tack! Men underbart lär ni ju få=).
Njut så länge det varar...
Maken pratade med sin släkt som är i Thailand just nu....dom hade det helt underbart, hade hyrt en segelbåt för en dag och lite sånt där kul=0.

Restauranger i Sthlm då....jag har varit på många, men kommer inte på någon speciell just.... Hoppas du och maken får det trevligt iallafall Ana...låter suveränt, kanske får ni en glimt av M.U??!!! Ta en bilfärd runt Djursholm(ha ha), bara leta efter en släde och en gul villa med en stor altan!!! Min dotter vet var han bor, hon fick sig en visning runt i Djursholm....mmmm...

När maken och jag sist for runt där såg vi flertalet av kändisars villor....flådiga jojo!!! Scooby doo bilen är lätt att hitta där iallafall=).

Nu ska jag hjälpa S upp från badet...han sitter och gör sig ren!

Ha en trevlig dag!                                             Mie

Kommentarer
Postat av: Lina

Klart att du får åka med :)
Och jag kommer imorgon tänkte runt 3 eller något?

2007-12-27 @ 14:10:05
URL: http://liiinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0