Hemma igen.....

Hoppas ni alla fick en trevlig jul!
Jag och hela familjen hade en suveränt bra jul hemma hos dotter S och fästmannen B=).
Det var så fint och mysigt allting, dom hade dukat långbord i vardagsrummet åh så mysigt dom gjort...
Bakat och stått i, kola och ischoklad och jättegod mat!!!

Och deras fina gran=), snyggare kan man leta efter.
Julklappsöppningen tog låååång tid, men det var bara mysigt och sitta och se allas förväntande ögon och lyckan över att öppna paket=).
B`s bror fick sverigespelet i julklapp....som vi alla spelade senare, kul, inte för att jag vann...ånej, det hade A glädjen att göra. En av frågorna jag fick, gick jag BET på !!!! En fråga jag torde klara...men det var som allt raderades för att jävlas med mig...hur jag än nynnade och letade så var allt borta!!=0.
SÅ!! Vad var det för fråga då???

VEM MÅDDE MAGNUS UGGLA ILLA ÖVER I LÅTEN: JAG MÅR ILLA; DÅ HON STÅR IKLÄDD RAFFSETT?????

Visst var den enkel?!
Men INTE då jag fick frågan...raderat, kaputt och finito! Shame on me!!!!

Tack min kära dotter och B för den trevliga julen!!!
Saknar er jättemycket och skulle vilja åka tillbaks nu, på stört!
Hoppas R är glad nu när hon är eran i hela 2 dagar....Pussa Kira från mig....tomt här efter er!!

                               Nu väntar maken och sonen S, D dyker nog upp snart med....så, Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det var trevligt med julafton med er=) Tack för alla fina julklappar=) Nu ska vi titta på film här=P

2007-12-25 @ 20:07:01
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Lina

:O kom du inte på de?
Men lilla favoriten!
Nu får du ju skämmas lite, hihi.
Tänkte komma och hälsa på på fredag, passar det?
BAMSEKRAM

2007-12-25 @ 23:04:17
URL: http://liiinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0