Julstämning.....

Jag har svårt att känna julstämning, beror självklart på det gröna vårliknande vädret där ute, hur jag än försöker så, NIX inte en gnutt av julstämning...6 dagar kvar....6dagar kvar.....6 dagar kvar! Kände ingenting alls!!
Att julen ska vara grön i år har jag insett rätt länge, men kan man inte få känna lite julstämning ändå, pyttelite bara, måste det hänga på snön? Inte ens när maken kom hem med julklappar från leverantörer igår kände jag en gnutta av jul=/.
Sonen och jag har ännu inte beslutat oss för vad vi ska göra idag, ska vi göra något gott, måste vi vandra ner till affären.....
Så här önskar jag det såg ut ute nu för att förvinna i början av Januari=0.



                                                                                      Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0