Lördag utan Uggla!!!

Idag var det åter dax att inhandla mat!!! Kylen började lixom eka, varje gång man öppnade den för att ta fram något kom ett konstigt tomt ekande ljud utsvepandes....bara rensa bort sista julmatsresterna först....nu är det fullt i kylen igen=).

R valde att gå på stan och shoppa med kompisen E medan vi handlade maten, jag orkar bara inte mig ut bland alla rea människor=/, tur för R att E hängde med henne, tror dom fick en lyckad shoppingtur iallafall, det sken sååå om dom när vi plockade upp dom några timmar senare igen utanför JC. Shopping galna tjejer hihi. Ska sanningen fram, fast jag inte var med dom och shoppade, hittade jag i förbifarten själv en tröja på JC, mitt enda rea fynd...men jag är mycket nöjd!

Sonen skötte sig exemplariskt i mataffären=), tack min älskling...jag behövde det lugna sättet just idag=).
Både igår och i morse fick han hjälpa till med lite saker hemma eftersom han förlorade sin efterlängtade veckopeng i går efter fighten med sin syster R, då var inte mamma glad=(.
Men han har varit relativt lugn och hjälpt till med både in och ur plockning från diskmaskinen, dukat bordet vid middag och frukost och torkat av mm. Min son du är så duktig då du sätter igång...älskar dig=).Så pengarna blev dina igen efter ditt "jobb", (välförtjänta!

Nu sitter maken och barnen bänkade vid tv:n och väntar säkerligen på mig....jaja jag kommer....snart=).
Saknar Uggla....lite sådär=(, Thailand!!! Lååååångt borta det...förmodligen skriver han typ iallafall 1gång/dag!!
Är man på semester så ska man banne mig även ta semester från skrivandet ....eller? Tror inte Lolo skulle gilla om Magnus la sig på stranden med laptopen (hihi). Vilken syn=0.

Så nu lördagskväll med mysbrallorna på och inte att förglömma mina nya Ragga dooool=).

                                                                           Mie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0