Nuuuuu blir det spåret!!!!!!

Har nyss haft en konflikt med yngre sonen S....suck!!! Han är i en sen trottsålder och jag hatar den=/.
Hur orkar han bråka såååå med sin syster R, varenda sekund är det nått gidder, han ger sig aldrig!!!
Och vareviga gång slutar det med att jag freakar ur!!! Så nu drogs hans veckopeng in, IGEN!!! den han skulle shoppat snask till kvällen för=(, men han vet att den går att få tillbaks, men det blir ingen enkel match...ICKE!
Nej...han ska: städa sitt rum(ingår ändå för att få veckopeng), bädda sin säng och sen får han under dagen små uppgifter han ska utföra, gör han dessa, får han sin veckopeng. MEN nu vet han inte att jag kommer öka uppgifterna.....eftersom annars kan han ju fortsätta bete sig illa hur många gånger som helst, och jag orkar inte detta bråk längre!!! Basta! Vad jag ger han för uppgifter får jag se med dagen(hehehe) Nu jävlar=).
Rätt ska vara rätt, tror han att man får som man vill bara för man är yngst i familjen....då tror han fel!!!!!

Jag ska nu ta en runda i spåret....lixom gå av ilskan....så sonen ser iallafall till att jag motionerar=). Tack!


                                                                                           Mie

Kommentarer
Postat av: Kirabira

Spåret!
Vad menar du med det?
Du säjer alltid att du ska gå spåret.
Men det blir aldrig något av.
Du kan ju ha det som nyårslöffte så blir det kanske av hahaha.
Kram på dig mamma.=)
Från kirabira

2007-12-28 @ 21:43:51
URL: http://www.kirabira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0