Och sånt jag INTE gillar!

  • Vintern
  • Halka/isgator
  • Stress
  • Fibromyalgi
  • För lite pengar
  • För mycket räkningar!
  • Att bli fotad!!
  • Åska
  • Strömavbrott
  • Känslokalla människor
  • Opera
  • Balett
  • Maccaroner och falukorv(usch!)
  • Göran Persson
  • Diska
  • Stryka
  • Trängsel
  • Lååånga köer
  • Whisky
  • Helt utan pengar!(jobbigt värre)
  • Nyårsaftonar(? vet inte varför)
  • När folk ser ner på andra!
  • Mig själv på foto!(skulle behöva komma över detta)
  • Bitchar
  • Sinat kylskåp
  • Svek
  • Energi sugare(har gjort mig av med 2)
  • Avundsjuka
  • Att frysa!
  • Maginfluensa(hua jobbigt)
  • Mitt hår!(får det aldrig ok)

                                                                            Mie


Kommentarer
Postat av: fiorella

Har du ringt något jobb du sökt förut? Då kanske du kan hjälpa mig.

2007-12-03 @ 14:11:56
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Postat av: Ana

Bra listor på saker du inte gillar och gillar.Hoppas du får en stor dos av det du gillar,det behöver man ha......Ana

2007-12-03 @ 14:37:41
Postat av: Sandra

Att bli fotad är ju en bra sak=)
Falukorv..uuuuuuuuhhh! äckligt.
Nyårsafton är ju en av årets bästa dagar!
Håller med dig om nästan allt det övriga. Både på bra och dåliga listan.

2007-12-03 @ 15:35:14
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0