Onsdag och Shopping

Godmorgon!

Julbordet visade sig vara okej igår....dock åt jag inte speciellt mycket! Why?????
Jo, för att 2 av personalen berättade att chefen varit förbi med den beställda julmaten, snabbt som f-n!
HAN hade maginfluensa!!!!! Åker man iväg över huvudtaget för att leverera den då? Tack chefen!
I år fick vi en bok: Nobelpristagare 2007 samt choklad från Singö "mums". Även fick vi en rökt sik av en lärare.
Kom väl hem så där runt nio efter att även städat efter oss, fanns vissa som hjälpte till(tack).

Så till dagens...jag ska iväg och förhoppningsvis fixa de julklappar som fattas=). Vet inte ens om mina pengar kommit in...kuuuuul!  Annars måste jag iväg igen på fredag!
Ska eventuellt arbeta på fritids imorgon, om en av personalen fortfarande är sjuk, det lär visa sig i eftermiddag.
Så där rök dagen köttbullstillverkning!! Får göra dom i helgen isåfall. Men det är kul att få vara extra personal emellanåt=).

Ha en bra onsdag!

                                                                               Mie

                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Ewa

Kan man inte köpa köttbullarna?Jag ska prove det i år:-)

2007-12-19 @ 10:08:15
Postat av: Ana

Har varit hos min gamla mormor (hon är 90år) och fikat idag,efter ett tag när vi suttit och småpratat säger hon att hon ínte alls varit bra imagen på morgonen.Hjälp tänker jag , ser familjen med magsjuka på julafton.Så jag förstår hur du känner med en magsjuk chef som inte kan tänka på andras hälsa.Har pratat med f-kassan idag om rehabåtgärder jag hoppas något kommer att ske under våren.Hon var lite sur på arbetsgivaren som ska göra en omplaceringsutredning(som inte var gjord ännu)dom är så snäva i sitt tänkade tittar bara på vad en barnskötare kan göra inte inom något annat område alls inom kommunen.Jag tror att vore kommunen mer flexibel så skulle man hitta arbete so m passar fast jag kanske inte har rätt kompetens,dom är inte sugna att betala ett dugg av vad rehab kostar. Jag fick min guldklocka i förra veckan för 25 år inom kommunen ,den ligger längst in i garderoben just nu.Inte så värst sugen att ha den på mig.Ha en skön dag och låt oss hoppas vi klarar oss utan magsjukor.Ana

2007-12-19 @ 15:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0