Resebluffen!

Ja att resan var en bluff hade jag ju redan fattat, jag vill ändå veta om någon gjort som jag=kollat/ringt!
Jag är en däremot en person som ALDRIG lämnar ut konto nr på internet, nepp, skulle inte tro det!
Betalar inte ens räkningar via datorn(hua) det har jag hört storys om.
Men tacka bror kan jag göra för artiklarna om bluff företagen däremot, jag har ju typ ingen aning, för lite kunskap när det gäller såna grejer(tyvärr)
Men varför gör man sånt då? som företag menar jag? Stjäla av fattiga och ge till dom rika!!!!!
Jag skulle aldrig kunna vara oärlig mot människor, inte såååå oärlig ialf!!!
Nyfikenheten sitter där bara(på mig), dyker det upp nått så...bara måste kolla lixom.
Men men no replay!

Jag är heller ingen data nörd, som barnen här hemma, så det är barnen som lär mamma det mesta faktiskt, sen tycker jag papper och penna måste vara en aning säkrare, ja så länge det räcker att man skriver ner nått viktigt, kan man ju inte göra med allt i dagens samhälle! Har ni tänkt på hur långt vi igentligen kommit...med mobiler och datorer.....vad är det gamlingarna säger.....det var bättre förr! Nä det vet i tusan.

Hoppas bror förstår bara vad jag menar, jag anklagar ingen, men blir jämt anklagad själv=/ inte kul typ!
Och allt är för komplicerat för utomstående att förstå skulle jag ialf tro.......

Tjing Mie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0