Smedsudden!

Vissa kanske undrar varför man gråter så till en låt(vilket jag gör)< som Ugglas: Du och jag mot hela världen...
Enkelt, jag satt väl oxå där i min ungdom och lite var stans.....
Och skulle aldrig bli som dom......Just därför bara.

Har städat lite, pyttelite ialf, bad maken köpa hem ingredienserna till bakningen, så den ska med andra ord bli av.
Barnen kommer bli lyckliga, jag kommer få disk....men å andra sidan...diskmaskinen, slukar faktiskt det mesta(hi hi)
Vi ska baka: Rocky Road(Leilas), Smörkola(oxå Leilas) och sist men inte minst brända mandlar!
Och sen bara hoppas allt är smaskigt! 


                                                                                         
Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0