Stressmånaden December!

Igår kväll var vi iväg igen, denna färd var till dotterns julsoaré med Musikskolan, stack vid sex tiden.
Väl framme var vi som vanligt lite tidiga, som vanligt satt vi och väntade och väntade....
I dryga timmen var det andra barn som spelade och spelade, jag blev tröttare och tröttare...
men runt åtta kom till slut våra Grisslebjörnar som dom kallar sig, och det märks vilka duktiga musiklärare dom har, super duktiga har barnen blivit, en tjej sjöng också, den sång rösten skulle man ju vilja ha.....

Hoppade över mitt dagis igår kväll eftersom det blev lite sent, och jag ville faktiskt titta på "hemmafruarna", ja det som var kvar av programmet....

Lika trist väder idag...regn regn regn och grått, bara det att jag klagar inte, jag tycker inte om snön, så det kan gärna för min del vara regn och grått....

Idag är det städ dag för min del, så nu över till plock och sånt.........

                                                                               Kram Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0