Tomte tävlingen!

Godmorgon!
Igår försökte dottern lösa Tomte svaret....Ingen lätt nöt var det, hon fick det till: nöt till ring och ring till nöt, själv kan jag inte ens tänka klart när svaret ska fram, det blir bara blaha (det skulle ju vara ett ord)
Sen när svaret väl står där, färdigt och klart, blir man: ja men självklart!
Svaret på tävlingen var: Trillingnöt! Enkelt eller hur!
Dottern gissade dessvärre fel, men får shoppa i mellandagarna ändå!

Igår åkte maken iväg till akuten med farfar! Han hade kokat potatis och fick allt över sig(stackare), handtaget brast på kastrullen, och potatis, vatten och kastrull fick han över foten! Ajajaj!
Han får nu ligga på brännskade avdelningen i 2-3 veckor! Stackare där!
Så vi tar nog en färd dit någon av dagarna, brukar ju inte vara alltför roande på sjukhus i längden.

Och Å min kära vän, gjorde oxå illa sig igår, så det blev ingen promenad med henne. Hoppas hon verkligen blir bra snart! Jag lider med dig hjärtat!

Tack alla ni för dom fina svaren jag fått, dom värmer, dock råkade jag(klantigt) trycka fel!!!! Dom raderades! Men jag har läst. Så tack tack!

Ha en trevlig måndag!
Grattis Ana till vinsten! Du ser vad Uggla gör för våra liv(hihi)


                                                                          Kramar Mie!

                                                                                                                                     
                                                                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj då jobbigt för Anders=/ Spenes morsa trillade i någon trappa i Fredags så hon har fullt med blåmärken överallt=S

2007-12-10 @ 11:57:01
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0