Träningsvärk!

Just nu ser det ut som jag chokar alla med mina promenader, men jag njuter verkligen av dom, det blev tom 2 varv i en j-kla fart i spåret, väl hemma kände jag mig som en annan människa.
Ja sen hade ju barnen kommit så det blev adventsfika(inte så nyttigt med tanke på min promenad).

Barnen(dom stora) har nu åkt hem till sthlm, så maken och jag har storstädat huset, j-la bra team vi är, jag dammsög och han svabbade golv....
Är rätt mör i kroppen efter allt, men vill man ha rent så......

Snart dax för mat igen.....och sen är snart sönda´n slut! Men snart  fredag igen eller hur.


                                             Mie


                                                               


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja snart Fredag igen och julbord för våran del=)

2007-12-02 @ 20:24:35
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0