Vansinne!

Då jag suttit och läst M.Ugglas ALLA inlägg bakåt, blev jag aningen osäker VAD han faktiskt menar!
Han kan mena STAVGÅNG men han kan lika gärna mena STRYKJÄRNET!!!!!!!!!!!
NI FATTAR VAD JAG MENAR!!
Jag mailade 2 gånger, senare var jag ut och det visade sig vara fel på min mail SOM VANLIGT! HJÄLP!!!!!
Så när min son kom fick han maila från sin mail från mig, jag lovar jag var DESPERAT!
Om nu detta datum(avslöjar inte nu) är fel, är det mr Uggla som skriver så man inte fattar, jag kan inte skylla på någon annan. Nix Pix!
Såååå ALLA som mailat, HAR NI FATTAT VAD HAN MENAR????VERKLIGEN?? SÄKRA??

Hoppas det är någon trevlig, vettig människa som vinner den dock(tex. Ana), JAG kommer inte vinna den, tror nämligen det är fel fel fel fel!

Så jag får väl gråta en skvätt då!

                                                                   Kram Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0