Dagen efter!

Min kära vän Å ringde mig nyss från sjukhuset, så himla roligt att höra hennes stämma, bara en aning tröttare då.
Allt hade gått bra men givetvis har hon ont(stackare), men klok som hon är så stannar hon iallafall kvar till imorron.
Kan nog vara klokt att vila innan hemfärd, hemma brukar man ju lixom inte få vila.
Samtidigt som jag förstår att rumskamraterna kanske inte riktigt var en höjdare, håll ut min vän! Håll ut!


Nu måste en annan fixa färdigt innan det bär iväg mot sthlm...så vad kan gå fel tro? Ska väl vara att buss f-n inte kommer, dom har en förmåga att få minsta lilla fel så fort kylan kommer.
Tur maken lovade att komma och hämta mig isåfall.

                                                                                                      Återkommer....  Mie

Kommentarer
Postat av: Ana

Vet ej om min förra kommentar kom fram,men du har en jätte fin bloggsida att vara stolt över.Läser dina kommmentarer hos Uggla .Hoppas ni hade kul i Stockholm kram.Ana

2007-11-28 @ 17:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0