DATAFÖRBUD?!

Tjena!

Var ju så att jag lovat mig själv att inte sätta mig vid datorn idag, näe nu börjar det bli galet förmycket, och se hur det gick med det löftet!

Ok erkänner att jag får abstinens, jag bara måste... bara bara lite.....

Herr Uggla skrämde nyss skiten ur mig kan jag bekänna och säkert fler en jag studsade till, synd jag inte kunde skrämma den mannen tillbaks omedelbart på stört.
Vaknade gjorde jag garanterat! Tack för den!

Idag när jag var iväg med sonen till bussen så var där en mamma som klagade på just mr himself, alltså mr Uggla. Oj oj oj det är dumt att reta upp mig på morgonen med sådana dumma diskussioner.
Hon tyckte det var så j-la vidrigt och äckligt att han sett likadan ut i dryga 30 år, hm ja vad kan jag säga?
Faktum är ju att det är Uggla!
Om det är så att han gjort nått med sitt face (vilket han kanske har) så vem f-n angår det då?
Vem har rätten att gnälla? att klaga? att kritisera? att döma? att påpeka?

Klart man har igentligen kanske....

Hur många idag gör inte skönhetsingrepp??? Mååååånga!!
Men om en känd person gör ingrepp, så direkt hamnar personen på löpsedeln, i skvallerblaskan m.m
Hur kul är den då?  Så om han nu gjort något med sitt face, låt det vara så då!  Han lär inte berätta, han är ju rätt hemlig den mannen. (borsett bloggen nu mer.)

Och alla gör väl vad dom vill! eller?

Tror alla idag känner någon som gjort något slags skönhetsingrepp, bara det att många ser skillnad på ingreppen i sig. Jag menar om en fixar till sitt krokiga finger den lidit över i hela sitt liv så kan man ge sig f-n på att alla tycker: Vad bra att du fick det gjort så som du lidigt i alla år,  åh gud så fint det blev.
Däremot om någon idag fixat rynkorna med laser eller tagit bort fett från låren eller lyft sitt ansikte då blir det annat ljud kan jag lova...gå och lyfta fejjan så där istället för å inse sin ålder, eller syns ju på henne vad hon gjort med den smala midjan gud så patetiskt! Hon som fött si och så många barn!

Men så tycker inte jag INTE!  Alla människor har f-n mig rätt att bestämma över sitt liv, vad dom vill göra med sina pengar, osv. Vem f-n orkar bry sig!
Alla har inte råd däremot att göra ingrepp, men det kan jag lova att fick jag råd skulle jag oxå bli en av DOM!! Bara det att jag aldrig skulle komma på LÖPSEDELN!!
                                                                                                  Mie


Kommentarer
Postat av: Sandra

GO MAMII=D

2007-11-21 @ 14:43:17
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Annsingen

Uggla är KUNGEN framför alla:)

2008-02-04 @ 09:34:32
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0