Fest trött!!!

IGÅR SOM NI VET VAR JAG OCH MAKEN PÅ SÖDRAN OCH KOLLA UGGLA!  Whoohoo!
Jag lovar det var ös hela kvällen.
Vi var där redan kvart över sex och satt och väntade på insläppet kl 19, då släppte dom in alla som kommit, till baren, där jag tog mig nått gott att dricka, dessvärre inte maken som skulle köra. Men inte för att han led av det eller så, nejdå.
Uggla körde gamla som nya låtar och vilket drag!!!
Jag sjöng och sjöng men är trots allt inte hes, vilket jag trodde jag skulle bli, bara rosslig på nått skumt sätt.
Han hade med sig publiken på allt möjligt, drog skämt(ha ha)och bad oss emellanåt att hoppa osv, han är för skön den mannen, drog till och med upp en tjej på scenen, kanske ska jag säga stackars tjej, hon var trots allt inte så gammal och såg lite generad ut, jag hade nog svimmat eller så tror jag.(Tur det inte blev jag då)

Efter signerade han skivor, så vi ställde oss i kön och JAG blev fotad tillsammans med mr Uggla him self!!  Jag var rätt skakig måste jag erkänna,  f-n fattar inte varför man blir så där "feg" när man står såååå nära!
Men jag är sååå lycklig!

Till min älskade vän som ligger på sjukhuset nu har jag en överraskning, hon ska få en autograf(inramad) som jag även fick igår.

Kan önska Magnus själv läser det här(tror inte det), men isåfall: TACK TACK TACK! Du är bäst! (Förlåt kunde inte låta bli och känna på ditt hår) Min dotter R sa imorrse: gjorde du det?????? PINSAM!!!!!

Nu bär det av till den mindre staden för mig och min lilla tjejgrupp(fibrogrupp) Hoppas man inte missar nått bra Uggla skriver när man är borta från datorn.

                                    Kram på er alla mina läsare, och tack Ana, jag ser dig oxå på Ugglas sida./ Mie


Kommentarer
Postat av: Ana

Oj då Häftigt värre!Mina barn tycker också mamma är pinsam när det är för mycket Uggla i min hjärna.Ska bli kul att få se honom live.På lördag ska jag och en kompis se Jonas Gardell det är också en av mina favoriter.Ha en skön dag kram Ana.(blev lite osäker om kommentaren kom fram men såg att den hade det)

2007-11-29 @ 09:43:11
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHA=D =D =D

2007-11-29 @ 15:22:07
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0