Jippi! Snart är månda´n över!

Nu har jag suttit och krånglat ett tag med länkar...mycket till att lära, tur att min kära dotter S hjälper till så jag lär mig lite fortare.

Just precis som jag satte mig svissar det runt en helikopter, den far fram och tillbaka, emellanåt tror man den ska in i mitt hem=0, undrar om det är något allvarligt eller så, brukar kunna vara det här i krokarna.
Jag är inte speciellt nyfiken av mig som person, men ibland kan man ju ändå tycka det är lite kul med skvaller, men bara så där lite lagom, mest tycker jag dock om sanningar, som med denna helikopter! Hoppas inte det är allvarligt!

I oktober fyllde min pappa 65, pensionär! Det värsta är att jag inte grattade honom (om det nu är nått att fira) jag lider för att jag inte hörde av mig, men mina föräldrar hör heller aldrig av sig, så nu tyckte jag det fick räcka med födelsedagskort som skickas iväg utan gensvar.
Många skulle tro jag var craisy kanske som nonchar så...men det är två år sen som sagt som jag ens pratade med dom...sorligt men sant och en j-ligt låååång story!

Fick mig en liten pratstund med Å idag, alltid skönt att prata med henne (mitt hjärta, mitt stöd), hon ska jobba inatt när jag själv absolut absolut absolut sooooover...men snart mycket snart är hon ledig ett tag framöver, rätt länge ..åhh vad vi ska mysa på hennes veranda då (hoppas jag=D) och snacka goja och fika och så där mmmm...längtar. Jag drickandes kaffe tills magen kör ihop sig, och Å drickandes cola, iskall som den ska drickas sjävklart, en sak till, ni alla som festar loss!!! Cola ska ICKE blandas med alkohol! Nej den ska njutas som den är! Glöm inte det mina vänner. Tjenis för idag från Mie!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kurtan har dött vettu ;)

2007-11-19 @ 22:18:30
URL: http://liiinajohansson.blogg.se
Postat av: Lina

Kurtan har dött vettu ;)

2007-11-19 @ 22:18:54
URL: http://liiinajohansson.blogg.se
Postat av: Sandra

Jo men sjöbotten på cola är ju bra, HAHA =D

2007-11-19 @ 23:04:48
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0