Känslor

Har varit sååå himla glad idag, pga Uggla igår såklart, samtidigt som jag varit trött, jätte trött.

Å ringde mig nu på kvällen, hemma igen från sjukhuset och tyckte förstås det var skönt att få vara hemma(förstår henne där), jag tycker inte heller om sjukhus nej inge vidare.
Skönt ialf att hon är hemma så vi kan tjattra lite i telefon emellanåt(Haha), och bra såklart att allt gått bra=)

Min sons fd flickvän L var förbi förut, lämnade tillbaks hans grejer(som hon sparat in i det sista), hon hade skrivit ett brev till D oxå=(, jag fick läsa det om jag ville....såklart jag gjorde det=(, men både jag och min dotter R började stor gråta=(

Jag förstår precis vad hon menar, hon MÅSTE gå vidare, det bara är så, men jag önskar jag kunde göra nått(vilket jag inte kan), men han gjorde slut och har "lekt" med hennes känslor så länge!
Hon älskar honom, ja jag vet att hon gör det, det märks så tydligt. Men att göra slut för att få ta körkort(som han sa) var ju dumt sagt, eftersom det inte i slut änden var sant.
I själva verket var det andra tjejer som charmade honom.Han har inte velat prata med mig om det här vilket såklart är tråkigt, jag lyssnar ju så gärna och försöker verkligen förstå. Han gör självklart sitt eget val, JAG kan inte välja åt honom.
Men man ska inte leka med andras känslor!
Jag har både varit arg, ledsen, sårad och upprörd över detta sen det började i augusti, det är så svårt när man kommit L så nära, hon var ju våran! (Kommer du vara ändå hjärtat)
Det värsta av allt är att jag som mamma ser rakt igenom min son, och vet att inte alla känslor för henne är borta, nej han vill "bara" ha roligt just nu!
Men man kan inte äta upp kakan och samtidigt ha den kvar. (Usch lät som jag jämför L med en kaka)

Men som L säger: hon måste gå vidare, kan inte vara instängd längre i sin kropp!
Det vill jag inte heller....
Livet måste gå vidare och D växer upp till man en dag. Bara att jag hoppas att han inte ångrar sig, för då kan det vara försent.

Jag vill både L och D gott, och anklagar ingen, absolut inte, skulle jag inte ens kunna göra.(älskar er) Men önskar dom en dag åtminstone kan vara riktigt bra vänner.

Hoppas L klarar av att gå vidare bara, (lev livet hjärtat)  Jag kommer alltid finnas här för dig, du är en underbar tjej det vet du.

Glöm inte bort din "extra" mamma.
 (jag vet du inte gör det)                                                                                 Kram Mie


Kommentarer
Postat av: Lina

Klart att jag aldrig kommer glömma bort er, ni e ju som min familj! En för alla, alla för en. Det var inte bara flickor som lockade, utan i slutet av vårat förhållande måde jag inte så bra och vart väldigt tillbaka dragen, mkt därför oxå, kan ibland inte vara lätt att leva med en sån då..
Glad att ni håller mig kvar vilket som!
För NI betyder massor för mig!

2007-11-29 @ 19:16:05
URL: http://liiinajohansson.blogg.se
Postat av: Sandra

Lina är bäst! =)

2007-11-29 @ 21:30:47
URL: http://sandrajjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0