Lördagsmys

Hej!
Idag är en slömansdag....seeeeg är den, trött är jag.
Denna lördag gick till att göra nått roligt med barnen, så det blev lite julpyssel idag, mamsen gjorde också ett ljus! =D

Eftersom jag är mamma själv så funderar jag mycket på min egen mamma=\ Hon som inte bryr sig om mig längre, inte ens sina barnbarn, vilket faktiskt gör mest ont i mitt hjärta. Hur kan man strunta i sina barn??=c. Och värre, hur kan man strunta i sina barnbarn?

Vad jag vet har jag aldrig gjort någon nått illa, nej tvärtom jag är den som hjälper och stöttar där jag kan.
Mina barn är allt för mig, jag skulle gå över glödande kol för dom, skulle gå genom eld, vatten ja allt faktiskt.
Det är ju jag som satt dom till världen och då är det jag som SKA finnas där i alla lägen!

För 2 år sen bröts kontakten mellan mig och mina föräldrar=c, och jag vet inte varför! Dom tyckte inte om oss fick jag veta=c, Och det är just det...man kan inte sluta tycka om sina barn....så jag fattar inte.
 
Nu kommer min kära dotter S hem med sin kille B.
Blir så glad när dom kommer, så nu blir det till att hjälpa till ute i köket.=D      Trevlig lördag allihop!/Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0