Mardrömmen!

Äntligen fredag!!!

Här om dagen hade jag en mardröm, en rätt vidrig sådan(hua), jag brukar nästan aldrig prata om drömmar, men den här har lixom gnagt sig fast...

Jag och min familj fick besök av 2 rånare mitt i natten så här straxt innan jul...vi ombads ge dom alla våra pengar(dom få vi har hi hi), jag fifflade på nått vis undan lite av dom, min dotter R grät tyst över sina eget ihop tjänade pengar, och jag försökte även där fiffla undan lite. (funkar bra i drömmar på ett j-la konstigt vis), då säger den ene maskerade:
Om ni bara kommer på tanken att gömma undan några så skjuter jag!!!
Jag började förtvivlat gråta...
Åter säger han: Och jag börjar med den här( och lyfter upp våran kära katt)
Jag grips av panik och viskar till R att vi måste ge dom allt...
R utbryter i ren förtvivlan: Ni skulle bara våga!!!
Då skjuter han (pang!) Skottet ekar i hela huset.....

Efter det här vaknade jag med ett j-la ryck(tur det) hjärtat slog i 200. Drömmen gjorde att jag inte kunde somna om, jag tänkte hela tiden på drömmen, hörde konstiga ljud.
Tillslut gick jag upp och låste säkerhetslåset.
Återgick till min säng och jag kan säga att det tog lång tid att somna.

Varför drömmer man såna här saker?? Antagligen är man mycket rädd att sånt här ska hända, men ruggigt som sagt burr!
Men som jag sa så brukar jag inte prata om drömmar, tvärtemot min syster, hon tar reda på allt vad drömmar betyder, men jag.....jag vill inte ens veta........

                                                                                                   Mie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Noooo! Tur att det bara var en dröm. Lilla Kirkii får inte dö!!

2007-11-23 @ 11:17:04
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Lina

Jag kaaaaanske kaaanske ska få e kattunge!!! :D:D:D:D:D

HOPPAS!

2007-11-24 @ 14:59:55
URL: http://liiinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0