Nedräkning!

Imorgon ska jag äntligen till stockholm, Södra teatern såklart, och kolla Uggla! JIPPI WHO HO!
Beställde biljetterna i september....var ju f-n evigheter sen.
Såg att K Schulman entrat scen med mr him self igår, f-n så coolt, jag ryser.
Men jag skulle absolut inte våga! MEN jag skulle önska jag vågade, såååå häftigt, vem skulle inte vilja sjunga en låt ihop med Uggla!  Och håller definitvt med Katrin: sen kan man dö!

ABSOLUT! Sen kan man dö efter att få ha varit med om en sån stor sak.
Min kära vän Å som idag ligger på operationsbordet(tänker på dig raring) skulle följt med mig på Uggla, men så kom detta om operationen så det blev inte som planerat.
Men jag lovar att ta med glädjen hem, så Å får njuta bara av det.
Njuta vet jag ju dock inte om jag kan lova henne, blir nog mer galen vännina som tjattrar i ett om mr Magnus som var sååå bra och bla bla, men hon är ju van å andra sidan vid sin galna vännina.

Hoppas bara vädret lugnar sig en aning till morgondagen, svinkallt, halt och stundom hagel.
Ändå har vi + grader här vid havet, men med dom vindarna känns det som -10 burr.
Men imorgon är det ÄNTLIGEN dax.

Barnen får denna gång vara hemma, det blir farfar som håller dom sällskap, och jag tror inte dom är så avundsjuka, nä, dom har varit på Uggla förr så dom vet ju vilken j-la trött mamma dom kommer ha på torsdag.
Men det är det värt kan jag säga, mycket värt!


                                                Kram Mie (som nu ska kolla om det finns en arbetsgivare någonstans)

Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att Anders kommer nu iaf :)

2007-11-27 @ 19:20:48
URL: http://liiinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0