Nervositet

Idag var jag i lilla staden och handlade sånt som jämt lyckas sina här hemma(fattar inte).
Men faktiskt åkte jag mest för att få en pratstund med min kära vän Å som imorgon åker till sjukhuset för sin mag operation, där kan jag ju inte vara med längre, hoppas ju att en snäll sköterska håller min Å i handen dock och tar hand om henne och framför allt kollar så hon inte smiter hem efter ett par timmar eller så, förhoppningsfull som hon är(och det är bra det!) har hon ställt in sig på att få vara hemma onsdag allra senast.
Jag vet att hon nu börjar bli orolig, och det ska hon nog vara vid denna tidpunkt, imorgon är det ju dax, f-n jag börjar bli orolig jag oxå!!! Sympati!?

Hon berättade att hon drömt om mat(får inte äta eft.24 inatt), jag hoppas hon därför äter en riktigt god, ja underbart god middag idag och att hon verkligen gör det, kanske nerverna spökar så hon inte kan!

Halv 5 imorgon bitti bär det av för henne, då sover jag, om jag inte vaknar bara för det(skulle inte förvåna mig).
Tror hon vet(ja det gör hon) hur mycket jag kommer tänka på henne imorgon, kommer antagligen bara ha henne i tankarna och inte kunna göra så mycket som jag borde.


                                                                                            Kram till Å/ Mie

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag ser dig jämt när jag är in och läser på Magnus Uggla's blogg.
Kan du inte ta en titt på min och se om du tycker den är lika kul?

2007-11-26 @ 15:39:13
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Postat av: Lina

ja man blir ju själv lite orolig, men lilla Å ska se att de kommer bli bra, och hon får inte alls stressa hem igen. de kan du hälsa henne!
Och jaa, hon ska verkligen njuta av sin sista fulländade middag för de kommer inte bli så mer i fortsättningen tyvärr. Har ni det bra där hemma?
Puss och kram!

2007-11-26 @ 17:48:08
URL: http://liiinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0