Nikotintuggummit!

Tja!

Kollade nyss Ugglas blogg och började asgarva...han skrev om sin kompis som slutat röka och snusat, he he
har ju då en annan me!
Och jag kan tänka mig hur alla runtomkring uppfattar oss nu mer icke rökare samt snusare.
Hur j-la kul är det att höra detta frenetiska tuggandet...smask smask smask hick glurp chucka chucka  smask "host host"
 Fy jag skäms verkligen över mig själv, ännu mer då Uggla tog till orda! Pinsamt!

Jag får höra av andra(speciellt Å min kära vän och min make) hur j-ligt jag låter, så här säger maken ofta:
-Men de va då f-n va du smaskar, stäng munnen!! (Han tuggar oxå, men har ingen aning att han själv låter hm!)
Jag gör det omedvetet den saken är klar, ibland kommer jag på mig själv och stänger igen snabbt som f-n.
Men jag ska sluta...ABSOLUT!.

Jag slutade röka när man tycker man inte ska, närmare bestämt midsommardagen, hade en kär vän här då som hade slutat, så det bara blev så.(Tack kära LG) och sa igentligen inget om det, när dag ett närmade sitt slut talade jag om det för familjen(som givetvis INTE trodde jag skulle klara av det).

Åh här mina vänner sitter jag 1,5 år senare med tuggtuggtuggtuggtuggtuggandet!

Så till midsommar får det bli ett slut på eländet.

Dock måste jag komma på en annan sysselsättning, hm hm hm...vad ska det bli?
GODIS? ÄNNU MER KAFFE? BULLAR? MOTION? STÄDA MED TANDBORSTE?
Har faktiskt inte kommit på lösningen än.

Hittar jag ett jobb går det väl an bra....säkert!


                                                             Kram på er allas frenetiskt tuggande MIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0