Segt!

Hemma  igen, känns skönt, jag märkte först i N-je hur slut jag faktiskt var, kollade till i en spegel... Och såg att jag var alldeles RÖDSPRÄNGD, jag såg ut som jag skulle vart bakfull, usch!

Försökte i N-je hitta mig nått snyggt till morgonda´n, men hittade inte nått, mycket fanns det men inte till mig, provade och provade för att till slut ge upp, så nu vet jag inte vad jag ska göra, jag ska ju på jul bord imorgon med maken och hans arbetskompisar, SUCK!

Jag har ialf fått vetskap om att jag inte passar i speciellt mycket, bara de´är illa.
Men nå´n lösning blir det väl på problemet, hittar nog nå´n gammal trasa att sätta på mig(hi hi)


Nu ska en mycket seg, trött mamma hjälpa dottern med läxan.

                                                                                                                         Kram Mie

Kommentarer
Postat av: C

Hejsan!
Har sett dina kommentarer på Uggtla och blev nyfiken.
Själv har jag ingen blogg, men läser andras ibland.
TYVÄRR kan jag inte se Uggla eftersom jag sjunger i kör på torsdagar (Uggla i Linköping torsdag 6 dec) och vi har MASSOR att öva in tills jul.
/C

2007-11-29 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0