Smärta...

Hela dagen har jag haft ont i hela kroppen, inte så att jag känner att jag ska bli sjuk eller så...men det hugger både här och där, skitskumt.
Visserligen har jag min sjukdom som består av smärta(fibro) men det är inte den som spökar heller. Jag har ingen aning vad detta kan vara.

Samtidigt blir jag lite rädd med tanke på vad som hände med foten förra tisda´n.
Då fick jag plötsligt skit ont under foten på sk trampdynan.
Den smärtan skar in i märgen och jag tror det var en sk propp, foten var ju svart da´n efter.
Kanske beror det på min totalt orkeslösa motion?(alltså knappt nå´n).

Så jag har beslutat mig för att ringa läkaren på torsdag, och så inskaffa "pensionärsvarning" broddar och börja gå mina långa promenader. Nu ska latmasken slängas!

Har iallafall gjort lite av det som stod på min lista, jag har dammsugit! (jippi), jag har tvättat+ vikt in tvätt! (jubel, jag har diskat (vit lögn, jag stoppade in allt tom kastruller i diskmaskin) och jag har bäddat rent i sonens säng, så en säng mindre att tänka på. Jag har även skurat badrummet.
Så nu kan jag sitta utan dåligt samvete.

                                                                                                Mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0