Söndag och ny vecka snart

Jag har aldrig riktigt tyckt om söndagar, mest för att det är en hel vecka till man ska utstå. Jobbigt!
Sen åker min dotter och hennes kille hem till sig, det blir så tomt! Och kommer ut hit först om 2 veckor igen.
Sen vetskapen om att det är måndag dagen efter....suck dont like them! (söndagar alltså)

Idag sov jag längre än jag brukar och känner mig iallafall inte utvilad, så det blir till att gå en lååång promenad idag, speciellt som jag lovat att börja gå dom där sträckorna igen, fattar inte varför jag slutade med dom uppfriskande promenaderna!

Igår var ju min dotter S här och hennes kille B, dom hämtade även L som jag tycker så mycket om. Hon är en rar och omtänksam tjej, och jag blir så glad bara av att se henne, det blir hela familjen. Jag kan inte förstå varför min son D gjorde slut med henne, men vi andra har iallafall inte gjort det och tänker fortsätta kontakten med henne.
Hoppas det någongång blir bra mellan dom, Kanske att det aldrig blir så, men jag är övertygad om att den som vinner L´s hjärta kommer aldrig släppa henne. Jag kan ju ändå inte bestämma över min sons val i livet, jag tror han iallafall kommer förbli vän med L i framtiden. 

Den som jag saknade här igår var  ju D, det känns tomt utan honom. Han kommer förbi emellanåt, käkar ibland osv. Vi kom ihop oss i augusti då det "strulade" mellan honom och L, sen dess är han svår och nå, speciellt som han vägrar prata om det som hänt. Jag tycker det är viktigt att prata om saker, men han tycker inte det. Så nu brukar jag inte längre ta upp saken längre. Jag vet att han kommer hem igen, Han vet att jag bryr mig så otroligt mycket, och vi är envisa båda två.

Tjingeling Mie


Kommentarer
Postat av: Lina

Läste just vad du skrivit om mig och D..
Kan inte hjälpa de men trårana rinner när jag hör de, finns alltid här för dig och din familj och vad som än händer kommer jag ALDRIG säga upp kontakten med er! ALDRIG!

Finare får man leta efter

2007-11-18 @ 16:37:49
URL: http://liiinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0