Välkommen till Mies funderingar och tankar!

Hej!
Den här bloggen kom till mest för mig själv, behöver skriva av mig!
Är en rätt viljestark person som är helt galen i Magnus Uggla=).
Är en stadsmänniska som bor på landet!! Hur det nu passar ihop vet jag inte, jag bor iallafall på landet ca 12 mil utanför Stockholm, men faktiskt i Stockholms län.
Jag är 4 barnsmor och gift sen 2001, har levt ihop med maken sen 1991, en rätt lång tid med andra ord.
Jag försöker skriva en bok, gillar att skriva!
Jag skriver om allt egentligen, det som faller mig in för stunden, mycket om kärlek och svek men även om sjukdom och vanlig vardag!



Ha en superbra fredagskväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0