-------

Har inte suttit här över helgen, skönt att ta en paus faktiskt..
I Fredags kom barnen, vi käkade middag och satt och snacka och sen blev det tv och Uggla=))).

Lördag: då blev det raka vägen till soptippen, med hm sista lasset, kan nog hitta mer gömmor med skit jag!
Sen fick vi ett ryck och drog till Uppsala..bara.. 8 mil från oss, kollade i olika affärer och fick väl hem en hel del både nödvändigt och icke nödvändigt=). Och vi gjorde även oss ett efterlängtat besök på Ikea, det var länge sen vi var där=).

Där köpte vi oss en ny eller en till rättare sagt, servis och lite annat, ville även köpa barstolar vi tänkt på ett tag, men dom blir det en annan gång. Barbordsbenet inköptes iaf, så nu ska här byggas ett alldeles eget sånt=).

Lite kläder till mig från Gina tricot blev det med=), behövdes!

Väl hemma blev det middag och sen tv:n, och ett kvällsbesök fick vi oxå av dotter S och hennes kusin och hennes lille son Devin(3 mån.) och en till kompis=))). Gud så rart med små bebisar=))).

Och idag bakade jag små smörbakelser med hallon, tog en fika med barnen innan dom skulle hem till sig igen.
Dotter S och jag började även rensa min garderob, så nu har jag 2 kassar till som ska till soptippen hahaha, sa ju jag skulle hitta mer=).
Till min förfäran SNÖAR det här igen=/. Här kommer man upp på morgon och det är VITT ute ännu en gång, FY! nu är jag riktigt less på skitvädret!!!

Idag ska vi bara käka rester, file och pommes och sallad nice nice=).

Sonen S som kryade på sig ett tag, är nu småvarm igen, hostar och snorar, så tror faktiskt han blir hemma imorgon iaf, det lär väl visa sig om han kan gå till skolan i veckan=/.

Steg har jag fått ihop, råkade glömma den idag visserligen, men i Fredags gick jag: 9504 steg i Lördags bara 4500 steg fast vi for runt på affärer, men men...nya tappra försök i veckan!

Ha en bra Söndag!

Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Elin

tack gumman... desamma...

2008-04-13 @ 17:36:24
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0