Im back=)))

Äntligen så funkar allt som det ska igen.....
Hann först inte sitta här, sen då jag skulle till att skriva var det ju blogg som inte ville, typiskt!!

Jaja nu är jag iaf här...
Vårvärme har vi, och har haft i flera dagar...Mmmmm love=)
Hela +15 jiiiipppiiieee!!!

Fredag..då var det garage röj för hela slanten, fotobevis kommer, men jag är inte klar än,
fortsätter först nästa vecka, fullt upp har det varit så...

Lördag jiiihaaa, vi drog till Stockholm=))))...(först en vända till soptippen med en full kärra)
Köpte skor till barnen och fikade hos ett par i Västerhaninge och var hemma vid 20.00 snåret...
Trött efter den dagen!

Söndag..Jag hjälpte makens morfars "fru" med sommarstugan= mycket slit etfer en samlarmänniska HUA!!
Måndag
..Fortsatte med hennes sommarstuga= Ännu tröttare Mie...

Och så dagen..Jag och kära Å åkte till bilskroten hahaha= 2 fruntimmer som inte där hör hemma mohaha...
Sen handlade vi lite...Jag hittade nya kuddar på jysk till oss alla, stort behov, behövdes verkligen=)
Så köpte jag en liten träcykel till en blomma..
Sen var det nog mest mat...och så standarden= Korv på macken och en rejäl biltvätt på Å´s bil=).

Orken är just nu helt borta, mest pga städningen i sommarstugan, den blev tyngre än jag väntat mig, vilken samlarmänniska, Gud hjälpe.. suck säger jag..berättar en annan dag=/.
Fick därifrån med mig lite av varje, även lite för mycket som åker vidare till soptippen=).

Har dessvärre INTE haft på mig stegisen
=(, hade nog tappat den i den hemska röran, så imorrn åker den på igen=).


Hoppas ni har ett lika underbart vårväder som vi=). Ha en fortsatt underbar Tisdagskväll=)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hejje! Näe inget kul med feber!Och ont i lederna.Ser på campingprogrammet..

2008-04-01 @ 20:43:53
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: lillaviola

Tänka sig jag trodde syster skojade när hon sa,- Åh sen bli det korv och biltvätt!

Ni är lite "udda" men det är det som gör livet. Tillåt mig gapskratta:-) Kram

2008-04-01 @ 20:54:08
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: lillaviola

Tänka sig jag trodde syster skojade när hon sa,- Åh sen bli det korv och biltvätt!

Ni är lite "udda" men det är det som gör livet. Tillåt mig gapskratta:-) Kram

2008-04-01 @ 20:54:47
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Annsingen

Det lär väll luta åt det.....fy!

2008-04-01 @ 21:07:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Morning Gumman!

2008-04-02 @ 06:36:11
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Ana

Underbart med vårvärme och med sommartid,Mitt Pilaprojekt tar på krafterna mer än man tror.Sonen har legat med hög feber i tre dagar och jag försöker undvika all smitta så gott det nu går.Jag vill inte bli sjuk under dessa veckor jag gör utredningen.Idag onsdag är vi lediga så jag måste vila mig om det nu går.Ha en fortsatt bra vecka.Ana

2008-04-02 @ 10:33:14
Postat av: linda

Ibland är det lite svårt att förklara sig på bloggen..utan att det ska bli långrandigt..*L*
Och just nu känner jag mig piggare än nånsin!
orken och humöret allt börjar falla på plats..
fast får jag inte min mat när jag ska blir jag....
ett monster!..

2008-04-02 @ 16:58:42
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0