Lite av varje...

Har och håller på för fullt att vårstäda huset.....

Somliga som tex jag gillar inte råttor...ej heller dammråttor,
och nu är dom snart ett minne blott..

Kan med.d att det igårkväll började regna=((, JAG hade putsat ALLA fönster denna dag,
MEN
det slår lixom ALDRIG fel, alla gånger jag ger mig på detta eländes göra...
så kommer regnet, kanske det är så att jag INTE ska ha rena fönster=0....
Iaf vore jag hamna med i Giness eftersom jag aldrig misslyckas med att framkalla regn...

I lördags krattade jag och maken lite oxå, men mycket kvar är det än,
framsidan är iallafall uppstädad och krattad=). Nice nice...

Skohornet från våran lilla butik(EDBLAD & CO) är inköpt, mycket nöjd är jag, redan uppsatt på väggen i hallen, så nästa inköp är deras väggstol som givetvis oxå ska sitta i hallen=), men den är lite dyrare, så vi har nu satt upp oss på listan för andrahands sorteringen vid deras flytt till ny lokal den 24/4, och håller tummarna för att vi får en sådan, iaf några hundra billigare=).

Igår var jag iväg på ett städparty, och fick med mig en kökshandske därifrån för en dyrare summa=/, den ska testas redan idag, företaget heter ENJO..Här ska bara städas med kallvatten och utan medel, får se om jag kommer fortsätta med det eller ej, det lär ju visa sig...Rent blev det iaf då tjejen visade oss alla städhandskar och trasor mm. Hon hade använt dessa grejer sen 15 år tillb, och aldrig sen dess köpt ett enda rengöringsmedel, och är supernöjd=). Jag skulle ju vilja ha allt och testa mig fram, men hela paketet kostade typ 3000 nått, sen kunde man köpa andra massa grejer på det oxå, till bilen mm=0.

Nu till köksskåpen..här ska städas...Ha en bra Måndag!




Kommentarer
Postat av: Annsingen

Duktig du är! :)
Ja jag tycker det duger med smörgåstårta jag med..

2008-04-07 @ 11:12:03
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0