Pila...

Samtalet kom..prick kl. 14.00...
Jag hade sån panik innan så jag visste inte vart jag skulle ta vägen...

Tjejen var förvisso trevlig..MEN detta går jag INTE med på!!!

Nu är det inte säkert att jag kommer med i detta projektet alls, hon ville prata med min läkare först.
Men Pila projektet finns bara i Stockholm/Sigtuna och i Waxholm!!!
Ehe..jag orkar inte åka dit, för långt!
Jag kan inte som hon sa vara borta i 3 veckor, alltså bo där under utredningen, JAG HAR BARN!!!
Hon sa att man måste om man kommer med i denna utredning, för om man vägrar kan man bli av med sjukersättningen=0..
Jaha..jag ska alltså vara borta mer än heltid pga en sjukersättning på 25%!!!??? Helt galet!!! Crazy!!!
Mina barn skulle bli ensamma hemma i 3 veckor, eller tror dom min make kan vara ledig dessa dagar?! Så vi förlorar massor med inkomst!!??
Detta går bara inte!!! Jag lämnade nu ett med.d hos min läkare och hoppas att han ringer mig..snarast!!!

Jag varken kan, vill eller orkar vara borta i Stockholm i 3 veckor...No way!!!

Blir jag av med sjukersättningen så får jag väl lösa det problemet då isf. Tror ingen mamma skulle vara borta så länge från sina barn.
Alltså allvarligt...25% sjukersättning och dom vill tvinga mig att bo 12 mil hemmifrån under en utredning som min läkare anser jag inte ens ska jobba!!!
Varför överhuvudtaget gå till läkaren då hans talan inte gäller....

Detta gjorde mig ju genast bättre oxå...Fy f-n säger jag!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ah men fan vad dåligt. Så kan dom inte göra. Nej usch, jag skulle typ bett dom dra åt helvete. Jag menar, det är säkert gamla kärringar som inte har några egna barn som bor hemma, som inte fattar att man inte bara kan lämna sin familj och dra. Störda idioter det finns asså.

2008-04-09 @ 15:17:00
URL: http://sandrajjj.blogg.se
Postat av: Olessia

bra inställning

2008-04-09 @ 17:11:22
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Annsingen

Men jisses! Det lät ju inte riktigt klokt! Vansinne!

2008-04-09 @ 19:07:42
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: My Josephine

Ibland är systemet allför absurt! :/

2008-04-09 @ 19:12:54
URL: http://mitsukononame.blogg.se
Postat av: Mira

Vansinne!!!!!

2008-04-09 @ 19:49:09
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Lina

Fy så dåligt! Klart att du inte kan åka iväg så bara. Finns iaf här om du behöver hjälp med något det vet du! :) Kramkram

2008-04-12 @ 15:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0