Sonen sjuk...

Idag väckte sonen S mig och frågade snällt om han fick stanna hemma,
brukar inte komma ifrån honom, han ÄLSKAR skolan och är sällan sjuk=).
Men idag hade han ont i huvet och i halsen och kändes smått lite varm=(.
Hemma blev han och just nu ligger han i sängen och tycker det är pest=/.
Han upprepar hela tiden: Varför just jag??? Hoppas jag är frisk på Torsdag, då ska vi till badhuset!
Jamen du är ju så sällan sjuk säger jag tillbaks och förstår att han "piper" eftersom han inte alls är van vid feber.
När jag var klar med fritids kilade jag iväg till macken och inskaffade glass, halstabletter och en tidning till han.
Glassarna slukades fort, och just nu tror jag att han bör sova en stund, vilket jag vet kommer bli svårt då sonen min har ett fasligt spring i benen=/.

Har inte lyckats få tag i min läkare, bara upptaget..suck, jag behöver verkligen prata med honom idag, så hoppas hoppas...

Dotter R kom iaf in på den skola hon sökte till
och var så glad att hon slipper klassen hon går med nu=))).
Tydligen ska dom även få besöka skolan nu under vårterminen
så antar hon även får träffa dom andra som sökt
och som hon då kommer gå i samma klass som=). Spännande!

Nähä...ska ta och försöka nå läkaren igen då...sen även ringa det medium jag vill till=))).

Ha en bra Tisdag=)

Kram Mie!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Det florerar ju så mycekt i luften nu....fy! Hoppas han piggnar på sej!

2008-04-08 @ 11:24:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: linda

Hoppas du kommer fram till både läkaren och mediet!
Bra jagat
med stegen!

2008-04-08 @ 14:18:52
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Ana

Spännande med ett medium,hoppas sonen blir bättre.Vår son låg hemma hela förra veckan med hög feber.Ha det bra.Ana

2008-04-08 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0