Regn o rusk...

Här regnar det för fullt, regnet står som spön i backen!
Klaga vill jag iof inte, då vi haft sån torka och faktiskt en otroligt vacker sommar.
Men visst smyger sig vemodet på då sommaren fick sig ett sånt snabbt slut!
På Måndag är det meningen att jag ska börja jobba, jag är skit orolig o nervös.
Speciellt med tanke på att min kropp inte pallar mycket, det räcker tom med en vanlig städning hemma så ligger jag för ankar=(. Men jag ska banne mig klara detta! Nya chefen har ringt....
Jag i min tur får inte tag i tjejen som jag ska vik. för, Måste ju ha hennes nycklar samt lite info!

För övrigt håller vi äntligen på med toan vår, renoveringen sker äntligen=).
Maken pyste iväg nyligen för ett slags verktyg som inte fanns.  Går inte att skära i klinker utan det!

Beklagar att jag inte varit runt o läst hos er jag brukar läsa hos, men tiden tycks inte räcka till.

Imorrn åker vi in till Sthlm för en kort semester hos makens släkt=), skönt att få bli uppassad ett tag.

Får ta o återgå till hemmet och fixa lite, kanske maken behöver mig till hantlangare oxå.

Var rädda om varandra där ute....Kram!

Kommentarer
Postat av: Åza

Hoppas ni får det trevligt i Sthlm i morgon. Å vad skönt att du kära make hjälpte mig med min/familjens dator. Kram på er alla. Åza

2008-08-08 @ 21:50:21
Postat av: Ann

Tack snälla söta du!

2008-08-09 @ 06:44:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Att inte hinna läsa hos andra,,,du vet väl att det kommer en höst?;-)

Kram

2008-08-09 @ 11:20:44
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon!

Det ser lite bättre ut med mamma .Bara hoppas det håller i sej!

KRAM!

2008-08-10 @ 06:24:35
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0