Sista dagen=(

Så kom sista sommarlovsdagen "snyft", bara ledigt ett litet tag till!!! Snälla!

På väg in till lillstan, dottern vill shoppa innan skolan imorrn. Tandläkaren hinner jag inte med idag=(. Får ta ledigt 1 dag iaf på nya jobbet.
Här är mulet med en sol som vill igenom det tjocka täcket, men tror knappast den lyckas med det!
Drog på mig jeans idag pga av vädret, legat läääänge i garderoben dom, så det blev till o slita o dra o kämpa innan dom ville på=/.
Känns konstigt o stelt efter sommaren med tunna kläder! Men men...

Dax o dra till bussen alldeles staxt...

Ha en underbar dag...Kram!

Kommentarer
Postat av: linda

Japp, allt börjar gå som vanligt igen, när skolorna kör igång.

Våra skolor börjar idag.

Så jag har hunnit med en runda till skolan, med mina huliganer.



Visst är det kul med komplimanger!

2008-08-19 @ 11:09:04
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: soffie

snyft,,

skit va snabbt sommarn försvann.

2008-08-19 @ 21:28:47
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0