Sol i hjärtat sol i sinnet...

Så sa alltid Farmor=).
Här kikar solen fram, skönt att vakna av den=).
Veckan flöt fram i all hast, förra helgen var ljuvlig hos makens morbror, fick grillad jättegod mat och gott o dricka!
Då han nu är ensam fick vi ta hans sovrum då han tog det lilla gästrummet=).
Vi satt ute tills läggdags trotts kvällsregn.

Då vi här hemma arbetar i snigelns hastighet håller vi fortfarande på med toaletten=). Idag ska vi evt sätta dit resterande, men bara kanske...solen vill jag och övriga familjemedlemmar nyttja! Det har ju faktiskt regnat en hel del "det räcker nu" och åskade gjorde det i onsdags kväll med=( hua!

Igår var jag på möte med enheten här och nya chefen, blir nog bra allt tillslut=).
Jag fick äntligen tag i tjejen jag ska vikariera för..MEN hon "ville" inte vara med och visa mig första dagen (Onsdag då skolorna börjar)...besviken blev jag, tycker inte det är mycket begärt! Men men jag klarar det med eller utan henne..så det så! Olika är vi, vi människor..jag hade ställt upp på en gång, men det är ju jag det!

Jag ska ut till skolan nu på Söndag och ställa iordning och fixa...det blir nog bra det här, fast jag är skitnervös!
Vem skulle inte efter så många år hemma?!

Igår kördes ännu ett lass till soptippen...Mamma mia hur mycket skit vi har samlat på oss under våra 18 år tillsammans, förskräckligt!!! Jag passade på att tömma vindens bråten med....Mycket kvar men mindre iaf=).
Så som synes renoveras inte bara, vi är liksom lite varstans och överallt då vi väl sätter igång hahaha...
Även så lekte maken dataexpert häromkvällen, då han hjälpte Å med deras nya dator, och igång kom den=), och jag fick chans att träffa Å lite oxå=).

Barnen har jobbat sin första vecka (S o B) och jag saknar dom så in åt skogen!!! Men snart är latmanslivet och det ljuva sommarlovet förbi "snyft" och det är dax att stiga upp kl. 6 vareviga morgon=(((, fy bevare!

Ha en underbar ljuvlig och skön Fredag..denna sista lediga för min del ska jag njuta av till 110%=).

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy helvete vilken vecka, usch jag vill ha tillbaka semestern=/

2008-08-15 @ 08:33:15
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Elin

Allt har jag gjort själv.. bottnar, fyllningar, blommor... allt...

2008-08-15 @ 10:31:12
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

jag är lika shockad som dig... visst var det ett gemensamt beslut till slut.. men det tog ett tag för mig att inse vad Martin menade... idag vet jag precis vad han menar... vi måste vara ifrån varnadra för att ha minsta lilla chans att hitta tillbaka... men det är inte huvudsakaen.. jag går inte omkring och "vet" att det ska bli vi igen om ett år.. jag går omkring, målmedveten om vadf som jag behöver göra med mig själv... jag har inte varit själv seddan jag var 14 år... jag har mycket att bearbeta, mycket att lära och mycket att jobba med vad gäller mig själv, min grund och mina brister... härifrån och framåt handlar mitt liv om mig.. att bygga upp en egen grund att stå på... inte bygga något runt någon annan....

2008-08-15 @ 10:34:59
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Åza

Å vad glad jag blev nu...Ha en skön helg nu..Kram Åza

2008-08-15 @ 12:51:10
Postat av: Lillaviola

Hej på dig!

Min dotter är som Å hon sliter upp paket. Helt utan tvekan skulle hon kunna gå upp kl 24 bara för att få slita upp pappret och se vad som finns in under.



Tacka gubban din för data hjälpen. Gladare syster har jag inte haft på länge...



Flrst trodde jag att du kasta gubben på tippen men så läste jag engång till. Puh så tokigt man kan läsa...

Kram och ha en skön helg!



Lycka till med jobbet! Jag är impad!

2008-08-15 @ 13:28:44
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0