Svid i halsen och nysattacker..

Joho vaknade idag med svidande hals och nyser stup i ett=(, jag kan ju inte bli sjuk NU!
Har tagit "som vanligt" Kan jang och hoppas det blir bättring! Dottern har ju haft så här sen skolstart så..men hon har inte behövt vara hemma "Tur".
Sol idag med=), åh det gillar jag verkligen=))).
Maken fixar nu klart lilltoan, jag måste betsa klart 3 st kantlister...sen så är den klar=) Jiihaa!

Barnen kikade förbi igår, det var ju ett tag sen dom var ute här, och denna gång hade dom med sig kompisar så vi har faktiskt inte sett så mycket av dom igentligen=(. "Saknar er"

Min kropp känns bättre idag, men jag ska definitivt ta det lugnt, denna vecka blir det ju en hel vecka på jobbet..är faktiskt lite smått bekymrad hur det ska gå=(.

Alldeles straxt ska jag in i duschen och sen ut i solen, betsa lite o slöa=)

Ha en underbar varm (hoppas jag) Söndag=)..Kram!


Till Ana: Hoppas du kommer att må bättre, har saknat dig. Synd vi inte skulle in samma dag på Cirkus och Uggla..men kanske en annan gång. Ska försöka hinna maila dig en dag. Ta det lugnt! Kram Mie

Kommentarer
Postat av: Elin

klart det fungerar, brukar börja sså, för att "ställa om kroppen" på en mindre mängd mat.. därefter tar jag bort mjöl och mjöl.. ALLA mjöl- och mjölkprodukter.. funkar hur bra som helst

2008-08-24 @ 12:59:42
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Åza

Lycka till på jobbet...Kram Åza

2008-08-25 @ 04:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0