Tittut...(Å:))))

Hahaha..Å tycker jag är rysligt dålig på att skriva här nu mer=))) Hahaha..blir kanske bättre så småningom..KANSKE!!!
Igår var min första arbetsdag=), igentligen idag och imorrn då, men jag kommer inte dit ut så då la jag arbetet på Söndan=)..Gick bra iaf, och även tjejen jag ska vik. för, kom en kortis (med dåligt samvete). Allt skiner och är klart för start nu iaf. Undrar just om jag kommer sova tisdag natt hmhm..njeeee!
Har nu fattat vad allt handlar om då ingen tycks glädjas över mitt vik.jobb...varför jag inte begripit det innan är konstigt(sega jag). Å du har så rätt så, hur funtade är folk?!=0.. Tar inte upp vad här, ni som vet vet! Nog om det!

Sol emellanåt här idag...åska var det igår..Huuu! Mitt huvud håller på att sprängas sönder, har sååå ont i planeten så jag gråter snart. Huvudvärken beror på mycket= Jobbet, jobba, åskan igår och limmet nere på toaletten, samt stress och oro! Tack gode gud för Ipren!

Har suttit och fikat idag oxå med den andra "tjejen" som städar och har maten i skolan här och gått igenom beställningar och så=). Så snart sakterligen är allt klart! Bara mina papper från chefen och datakursen då som är kvar!

Dax för lunch till dom yngre här nu kanske..
Sonen har en kompis här och dottern fixar med sitt och planerar inför skolstart=). Jag skulle vara skitnervös om jag var i hennes kläder, helt ny skola och helt nya klasskompisar..inte en enda har hon från förra skolan(vilket hon inte ville), men hon är inte ett dugg nervös, varför då säger hon helt lugnt=0. Tur hon är så himla lugn och avslappnad!

Imorgon pyser vi till N-je och shoppar inför skolstarten, kläderna har krympt under sommaren, konstigt! Så sonen är i stort behov av nya!

Och ikväll blir det väl fortsättning av toaletten nere, snart klart (vill inte Å höra haha).

Och både Å och jag läääängtar till September och Uggla=))))..Snart så.....

Ha en underbar Måndag..Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

tack gumman

2008-08-18 @ 13:11:46
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

jag klarar mig i alla fall...

2008-08-18 @ 13:13:27
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0