Börjar skymma...

Nu börjar det  skymma minsann!
Nyss duschad, och jag överlevde, trotts mina trasiga hälar, sved gjorde det så in i.....
Maken är straxt på ingång och har med sig STORA plåster=))). Då kanske jag kan ha skor då?
Ikväll blir det faktiskt cross igen, då mina fötter behöver vila helt från skor!
Ser ut som syrran ska jobba på nyår! Jaha då var vi ensamma då, myyyys iof, jag som sagt gillar inte nyår.
Känner mig bara deppig och skrämd över det som komma skall,
går tyvärr inte att ändra då jag försökt men misslyckats=/.
Tror vi bestämt oss med mat till morgondagen oxå... 
Fläskfile och potatis och vinsås och en enorm sallad=). Efterrätt "snodde" jag från söta lilla Ann!
Lät gott med en kladdkaka m. grädde, blir nog bra det=).
Förrådet har lockat mig flera gånger idag, men tydligen inte till 100, så avvaktar tills kroppen säger NU=).

Nu en kopp kaffe............eller te......


Kram!

Kommentarer
Postat av: soffie

men guuu va hemskt att du har så på dina hälar,

hoppas de där plåstrena hjälper.

Ha nu en bra kväll,

2008-12-30 @ 15:21:58
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: linda

Kladdkaka...mums...längesén jag åt det.



Inga bilder, då min kamera inte vill som jag vill..



Va rädd om dig!

2008-12-30 @ 21:44:25
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0