Fredag!!!

Jaha så var det Fredag igen=).
Annorlunda blev denna dag, då vi skulle överraska barnen med Luciafika på morgonen.
Varm oboy och lussebullar o pepparkakor fick dom=).
Då vi hade Luciafirande igår kväll så var ju skolan liiiite skitig idag och jag hann inte fixa till den, så den är lika skitig nu som då haha...
Men ingen som dör av det, blir väl förhoppningsvis rent på Måndag!
Ordnade upp lite andra saker med idag, som min anställning och ledighet mm.
Så jag blir nu LEDIG på jullovet JIIIIIPPPIIIeeee!!! Fullt betalt ändå=).
Vilken suverän chef vi fått=) Tack tack tack!
Så på hemväg var jag och informerade dagis och fritids att dom får städa själva..."kan avslöja att en peronal blev lååååång i ansiktet" MEN ledig har jag rätt och vara jag med, ingen j-la robot heller! Isåfall..Var är knappen???
Tycker det är underligt att "den" personalen inte kan unna mig lite ledighet "kliar mig i huvet" Sen om dom är lediga sägs det inget eller ställs några frågor! Taskmörtar! "Var bara tvungen att få ur mig det" Skönt det var då=).
En dundrande huvudvärk tog jag igenom mig dagen med, den sitter i än=(. Mår tom. illa, det brukar jag då värken suttit hela dagen=(. 2 tabletter ala Ipren slank ner då jag kom hem. Hoppas den vill ge med sig snart!
Sonen S och kompis J gick iväg till J nu istället, antar att det var för jag bad dom vara liiiite tysta!
Och sonen D kom nyss, sitter och käkar han=), så jag får väl ta och göra honom sällskap!
Dotter S och sambon B är väl snart här dom oxå, så då är det som det ska vara igen då=). Jag gillar då huset är fullt!
Slappa blir det sannerligen denna afton=).

Ha en underbar Fredag och ta hand om er!

Kram!


Kommentarer
Postat av: STYLE BY B'N

Awh! :(



Ta lite morötter eller något & knapra på!

hugs!!!

2008-12-12 @ 15:33:23
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0