Fredagsplaner=)))

Jo som sagt: Inget inplanerat kan lätt ändras....
Hahaha...
Här satt jag och led för mig själv över huvet mitt som vill sprängas i bitar.
Helst skulle jag behöva krypa till sängs, dra täcket över skallen och sova till imorrn.
MEN så vill jag inte göra en Fredag! Fredagar ska njutas=).
Tog fram mockajängen "stavas" som jag fått av dotter S, en rolig grej man masserar hårbotten med. Ska fota den sen.
Men i mina ögon ser den ut som en långbent spindel. Hahaha..
Satt med den en stund...ingen effekt=(...Men så nu börjar det hända något=). Huvudvärken avtar sakta men säkert=))).
Iaf...F vår nya granne ringde och bjöd in oss på glöggkväll=). Och glögg kan jag ju inte tacka nej till, jag sannerligen älskar glögg=). Så självklart tackade jag ja, och sa att huvudvärken går nog över=). "Man kan ju alltid hoppas"
Han skrattade och sa att det kunde dom råda bot på hahaha.. Inte så konstigt kanske då vi ska dricka glögg=).
Jättetrevliga dom här nya grannarna, och sonen S och deras son J trivs ju så bra ihop.
Så från att inte ha något för sig så ska vi denna kväll några hus bort dricka glögg med trevligt sällskap=).

Kram!

Kommentarer
Postat av: STYLE BY B'N

Tråkigt att höra! Men det du gör mot dina barn är ju helt otroligt!!! :)



Massa hugs!

2008-12-12 @ 16:11:56
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0