Godmorgon alla söta!

Vaknade på ett strålande humör=).
Nu ska här snart sättas igång o städas!
Tycker det ser bökigt ut här o där, för då man flyttar en sak så en annan ska få plats så blir det som ett kaos...
Jaja löser nog det, bökar om lite till...så det blir ännu bökigare hahaha..
Stormar här nu som bara den, inatt trodde jag minst att taket skulle lyfta=0.
Tur det är kvar!

Detta ska göras idag:

Äta frukost=)
Hänga tvätt
Plocka in o ur disk
Böka om

Böka om
Böka om
Damm
suga "nerdre plan kvar!"
Damma "sonens rum kvar
Torka golv
Packa
Skura i badrummet
Städa till kaninerna
Vattna blommorna
Göra fint utanför dörren
Kolla om stormen tagit med sig nått i farten som ligger ute nu o skräpar
Böka om


Sen då maken kommer hem ska han sätta igång o göra Jansson.
Och ikväll kommer "farfar" på fika och julklappsbyte. Får se om barnen får öppna redan då, onödigt att släpa med till Sthlm då vi har så mycket ändå som ska in!
Jaja kära Å, vet nu vad du tänker...LÅT BARNEN ÖPPNA=))).
Sonen vill hemskt gärna flytta hem till dig, så han får öppna när han vill hahaha...

Hinner jag inte tillbaks hit "fast ska försöka" så önskar jag er alla redan nu:

En riktigt God Jul!


Kraaaam!


Kommentarer
Postat av: STYLE BY B'N

haha :) aw gör det!!



MASSA KRAMAR!!!

2008-12-23 @ 08:39:31
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: STYLE BY B'N

tack!!!



Massa kramar..

2008-12-23 @ 09:50:47
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Annie

Vi ska bara Janssons sen är det klart...



Svar:

Då måste din mamma ha varit ung när hon fick dig?



Jo, nog känner jag mig glad att hon ringde men jag är nog ganska misstänksam ändå.



God Jul och Gott Nytt År

Önskar jag dig

Kram

2008-12-23 @ 12:36:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439
Postat av: Lisa

härligt med julstädning! det blir ju så fint :)

2008-12-23 @ 14:21:04
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0