Godmorgon!

Igår sabbade jag fötterna=(.
Jag har använt fel skor då jag varit ut o gått!
Fel o fel vet jag inte men iaf har jag lyckats få skavsår av dess hårda söm=/.
Så igårkväll tog jag mina nya Nike air och plåstrade om skavsåren rejält!
Maken, jag och sonen S tog rundan runt byn, och halvvägs kände jag att det inte var som det skulle=///.
Jag haltade en bit......Linkade en viss sträcka och maken undrade om jag skulle orka, hm ja orken var det ju inget fel på!
Hur ont det än gjorde så ökade jag åter farten, mest för att komma hem då det kändes som det strömmade blod på hälarna. Väl hemma hade jag skavsår över hela hälens bakre del.....samt blödde det!
Dom gamla skavsåren hade blivit större och 2 nya hade uppstått=((((, så jag har sååååå grymt ont!!!
Maken ska till apoteket idag och inskaffa bra omplåstring till dessa då jag inte tänker sluta gå! Icke!
Däremot kunde jag inte gå nu på morgonen då min dröm just nu INTE är att stoppa ner fötterna i mina skor! AJ!
Men crosstraina gick däremot utmärkt, tack o lov=))). Det löste jag med tofflor på fötterna hahaha...
15 min= 4 km a´55 cal! 50 situps har jag gjort och 50 glide! 50 vardera återstår! Får bli om en stund då jag fått nått konstigt i vänstra skulderbladet, säg vad som vill vara med mig? Känns som det vill hoppa ur=/.
Igår blev det kycklingvingar, keso m. lök och sallad till mat och potatis till övriga familjemedlemmar..GOTT!
Frukost ska jag väl snart ha med.....Ska bara låta pulsen gå ner lite först.
Idag blir det nog yoghurt med flingor och en macka med avocado!

Först en bloggrunda...

Kram!

Kommentarer
Postat av: linda

då är vi lika korta..L

Och väger ungefär lika. jag tror jag vägde nästan 67 kg i fredags.



de plockar fram lite då och då på rean..så jag tror att det finns något kvar när du väl kommer dit!

2008-12-30 @ 09:42:35
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Åza

Hur känns det idag i fötterna? Jag kan bara säga till dig LYCKA TILL! Många kramar Åza

2008-12-30 @ 11:19:20
URL: http://jennifernaslund.blogg.se/
Postat av: STYLE BY B'N

Kollade på den förut faktiskt, rätt okej film! :) Jag mår bra.. nyvaken! hah! HUGS!!!!

2008-12-30 @ 12:01:15
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0