Gomorgon!

En liten paus blev det då jag haft så himla mycket att göra.
Förkylningen börjar ge med sig...Tack o lov!
Färjeturen var jättehärlig, lite folk, tror det var 445 st!
En hel del utländska män som köpte massor av snus och cigg och ville ha våra biljetter...."fick dom inte"
Annars superlugn tur, med massor av god mat och dryck.."jag drack bara julmust hihi".
Shoppingtur tog vi oss med, öl och godis köpte jag=).

Annars har jag nu JULLOV!!!
Första gången jag har det sen barnsben haha...Snäll chef som ordnat det=).
Jag är ledig till 7/1 Jiiiiiiippppiiie, känns underbart, nu kan jag vila upp mina höfter, gå till sjukgymnasten mm=)

Maken har begett sig till jobbet, jag funderar på en promenad, sonen S sitter vid tv:n och dotter R sover Zzzzzzzzz

Tack alla ni gulliga för alla kommentarer vid min frånvaro, söta ni=).

Ha en alldeles underbar Lördag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Att jobba på skola är nog det bästa för då får man oftast ha lov när alla barnen har det :) Jag vill med ha loooooooov =/ Men snart (Onsdag) är jag ledig i 14 dagar :D :D :D

2008-12-20 @ 11:43:39
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0