Jahaja..

Värken i höfterna sitter i=(((.
Maken och jag tog en liten promenad, men inte blev det bättre..fast å andra sidan inte sämre heller!
Startade även en maskin tvätt på jobbet, så mopparna är rena då personalen ska städa själva. Ja hm host o harkel...om dom nu gör det....åhh vilka positiva tankar jag har haha..
Men nu är jag ju ledig så nu får dom minsann sköta sig själva. Leeeeeedig=))).
Imorgon ska jag till makens morfar och julstäda..men blev lite fundersam ja kanske mer orolig, då det var mörkt hemma hos honom, han brukar aldrig vara borta hmhm..jaja kollar det imorgon, kanske har han blivit bortbjuden till någon.
Idag blev det kycklingfile, potatis och sås, såsen var sen igår då vi gjorde ett recept från Husmansboken, sååå gott=). Den rätten blir det fler gånger här hemma! Ni som har boken från Ica gör den rätten, garanterat jättegod! Sid. 121 tror jag det var.
Blir väl inte så mycket mer idag annat än tv och slappa i soffan...me like=).
Hoppas det går någon bra film denna kväll då....

Ha en underbar kväll och va rädda om varann!

Kram!

Kommentarer
Postat av: STYLE BY B'N

Ja alltid! ;)



Hoppas din kväll också blir mys!

HUGS!!!

2008-12-20 @ 19:15:25
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh, jag har slappat i soffan hela dagen idag, ont i nacken.



Hur gammal är din mans morfar, låter som om han är mycket gammal.



Svar:

Vi har samma situation tydligen, hon har också valt bort mig.

Har inte koll på hur många år det gäller men jag räknar från den dagen hon flyttade ifrån mig och då var jag inte gammal ca 15 eller 16 år gammal. Jag är 40 nu.



Det finns inga bra eller dåliga mamma. Barn har en otrolig accepttolerans som heter duga. Det är när de blir äldre som de inser vad som är tokigt.



De ända gånger är när något är fel är när man kränker, slår eller gör annat som får barnet att må dåligt.



Så du behöver inte vara orolig för att du ska vara en dålig mamma.



Vi får se vad som händer. Jag ska skicka ett brev nu snart.

Kram

2008-12-20 @ 19:23:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439
Postat av: Elin

ja min bästa vän kommer upp från sthlm på måndag.. hon längtar hem till julkänslan och snön

2008-12-20 @ 20:51:14
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Usch så tråkigt med värk!Hoppas den ger med sej!

TACK snälla för utmärkelsen!

2008-12-21 @ 06:24:13
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Fjärilen

Hoppas höfterna her med sig snart!



Och nu när du har frestat mig så så måste jag ju nästan köpa kokboken. :)



Kram!

2008-12-21 @ 17:54:35
URL: http://psykfallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0