Kanske det med...

Ska väl skriva några rader om dagen oxå...
Regn har kommit till vår håla "läs by"!
Massor av den varan, det har sannerligen vräkt ner, så nu har snön smält bort helt, bortsett högarna då!
På jobbet gick det bra, tråkigt bara att då man städat och gjort snyggt varar det inte speciellt länge=(.
Direkt vid rast för barnen var det ju liksom kört! Jaja det är sånt man får ta!
Väl hemma har jag inte gjort mycket, skulle väl passat på då barnen var hos kompisar, men jag njöt lite istället och fick inte mycket alls gjort! Satt och dingla med benen istället=))).
Gosat med djuren har jag iaf, rara små varelser dessa katter, spinner och njuter=).
Kaninerna älskar då jag kommer hem, skuttar och far runt som små ilar och vill oxå gosa=). Rarisar!
Ingen "farfar" kom idag, så vi får fika själva. Ja det går säkerligen alldeles utmärkt=).
Maken ringde och kollade läget med morfar sin, så att allt var som det skulle.
Har inte berättat det, men igår kväll åkte han iväg med ambulans, han sa han hade ett fasligt tryck över bröstet, bra att han kollar upp såna saker. Vår busshaufför "D" var det som körde ambulansen igår, så då var han i trygga händer!
Har fått iordning på alla...nja utom en då..belysningar ute, vi köpte oss även en liten söt ren som nu står här ute på slänten och lyser upp i mörkret=). Söt sak och billig oxå, då gör det ju inget om den bara skulle hålla ett år=).
Tomtar och så.. har jag däremot inte fått upp, det var väl det jag tänkt idag...men det kanske blir imorgon då!
Känner ingen brådska...kan bero på vädret!
Snart blir det en stunds tv och slappande i soffan, men innan ska jag hjälpa sonen S med en liten grej...

Ha en skön kväll i vintermörkret....

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0